20 nov. 2012

The winter is back !




         Two weeks ago, the first cold weather was coming. With this weather type is perfect to down small and nice river and to change my training type. I have down the ''Larrau'' a small and nice river with my friends and my brother. After a long break time of creek, it's really to begin with a river like this and it's a perfect to test my new Kirri WW core paddle. This paddle is really lighter, stonger and it's really easy to keep in your hands with its grip. I hope to down many rivers during this winter.

        '' Il y a deux semaines, les premières faibles températures sont arrivées. C'est le temps parfait pour pour descendre de petites et jolies rivières et en même temps de changer de type d'entrainement. J'ai donc descendu le Larrau avec mes amis et mon frère. Après presque une année complète sans descendre de rivière la reprise fut très agréable et c'était le moment parfait pour tester ma nouvelle pagaie kayak la Kirri WW de chez core paddle.  Cette pagaie est vraiment très légère, solide et très facile à garder en main grâce à son grip.   J'espère descendre de nombreuses rivières durant cet hiver. ''






































Thanks to Core paddle for my new paddles.