20 déc. 2011

A fresh kayak session in december :


Today, I am going to the Sauveterre wave to train me and I am suprised of a suddenly big water level. The only problem is the water temperature who is so fresh. I have test my new kayak paddle which is an H2o team paddle. I like this paddle for her performances, her grip and his specially look. Thanks to I-canoe to have sell this paddle.


'' Aujourd'hui, je suis allé m'entrainer à la vague de Sauveterre où j'ai été surpris par une soudaine montée des eaux. Le seul problème de cette session a été la température de l'eau qui reste plutôt fraîche. J'ai aussi pu testé ma nouvelle pagaie kayak h2o team que j'aime beaucoup pour ses performances, sa prise en main ainsi que son look particulier. Merci à I-canoe de m'avoir vendue cette pagaie.''











It's a fresh session but a good session !