12 oct. 2012

French Freestyle kayak championship 2012 :


 
During the last week-end, I have participated to the french freestyle kayak championship in Pau. A lot of people were at this challenge. I was classed in 21th place in kayak senior category and in the third place in canoe senior category. I have passed a really good time during this compétition with my friends during this challenge. Just one month before this competition, I have reduced the volume of my Genesis carbon version which is more easy to move and it keeps a big volume for aerials moves.

''Pendant le week-end dernier, J'ai participé aux championnats de France de canoë-kayak freestyle qui se déroulé au stade d'eaux vives de Pau. Beaucoup de monde était présent à cette compétition. J'ai terminé à la 21ème place en kayak sénior et à la 3ème place en canoë sénior. J'ai passé un très bon week-end avec mes amis à cette compétition. Un mois avant la compétition j'avais fait réduire le volume de mon Genesis carbone de façon à le bouger plus facilement sur les pointes et garder du volume pour les figures aériennes et comme prévu cela a bien fonctionné.''


























A movie is coming soon...